VOP - Všeobecná pravidla
§1) Pravidla
1) Tato pravidla jsou závazná.
2) Tím, že se uživatel přihlásí na účet potvrzuje, že s pravidly souhlasí a zavazuje se podle nich řídit.
3) Pravidla mohou být podle potřeby měněna i bez souhlasu uživatelů. O změnách pravidel budou uživatelé informováni.
4) Uživatelé mohou podávat návrhy na doplnění pravidel. Návrhy se musí týkat řešení konkrétního problému.
§2) Komunikace
1)Přímé urážení ostatních uživatelů, či spojovat slova v urážlivém kontextu je zakázáno.
2)Vyhrožování a vydírání ostatních uživatelů je přísně zakázáno. Jakékoliv vyhrožování fyzickou či jinou újmou je přísně zakázáno a povede k trvalému zablokování účtu.
3)Extremistické, rasistické nebo jiné ilegální vyjadřování, kterým by mohl být porušen zákon ČR č. 40/2009 Sb. (Trestní zákon), je přísně zakázáno.
4)Phishing (podvodné získávání údajů ostatních uživatelů) v jakékoli podobě je přísně zakázán.
5)Uražka člena supportu v ticket systému může vést k trvalému zablokování účtu. V případě urážky uživatele členem supportu si vyžádejte konzultaci s administrátorem (InnI) a to výhradně přes ticket systém.
6)Je zakázáno napodobovat nick supportéra, nebo se za něj jakkoliv vydávat, toto porušení může mít za následek i zablokování účtu.
10)Není povoleno šíření reklamního materiálu.
§3) Chyby v programu
1)Každý uživatel je povinen okamžitě nahlásit chyby ve systému webu supportu.
2)Úmyslné využívání chyb povede k zablokování účtu.
§4) Uživatelský účet
1)Každý účet může být pozměněn, zablokován nebo smazán z důvodu porušení pravidel.
2)Mazání účtů se děje automaticky, pokud není účet využíván více než 14 dní.
4)Jméno účtu (nick) je pevný. Může být změněn pouze ze závažných důvodů (nick porušuje pravidla).
5)Každý účet a data s ním spojená jsou majetkem projektu TW Calcurator a ten s nimi může nakládat podle svého uvážení.
§5) Support
1) Support team má právo zablokovat účty za porušení kteréhokoliv z uvedených pravidel.